2011.07.14. 12:07 Francli

Stílushibák?

Pár éve még a legnagyobb bakinak számított szandált zoknival felvenni bármilyen formában, ma egyre inkább divat. Lassan nem tudunk olyat hibát elkövetni az öltözködés terén, amelyre ne foghatnánk rá, hogy ez így stílusos, a sztárok is így viselik. Bár a szandálzokni nekem nagyon tetszik (máson), van pár olyan dolog, amivel képtelen vagyok megbarátkozni, és bár trendinek számít, szerintem borzasztóan stílustalan. 

Piros-rózsaszín

Manapság sokak számára az egyik legkedveltebb színpárosítás, nekem iszonyúan bántja a szememet a piros és a rózsaszín egy szetten vagy egy ruhadarabon belüli jelenléte. Ugyanez a helyzet a rózsaszín-narancssárgával, sőt én még a rózsaszín-citromsárgát sem teljesen tudom feldolgozni, bár bizonyos árnyalatok mutathatnak egész tűrhetően együtt.

Régen rengeteg olyan színpáros volt, amit úgy mond tilos viselni, mára ezek a szabályok eltűntek, mindent mindennel lehet, csak kérdés, hogy érdemes-e. Én maradok a szolidabb színösszeállításoknál.

Két sötét szín együtt

Ha már a színek párosításánál tartunk, a fekete bármilyen sötét színnel való viselését is törvénnyel szabályoznám. Barnával különösen ocsmány, a sötétkékről még vitázom magammal, mert egynéhány sötétkék ruhámhoz nem tudok mást felvenni, mint fekete leggingset, de érzem, hogy nem az igazi. Próbáltam fehérrel, de úgy se tetszett.

A leggings nem nadrág!

Állandó vesszőparipám, hogy a legginset ne hordjuk nadrágként, mert nem az! Amikor divatba jött, azt hiszem 2007 nyarán volt, egyszer épp egy zebránál magyaráztam valakinek, hogy mennyire gáz, hogy egyesek azt hiszik, a leggings nadrág, és rövid pólóval is felveszik, mint például ez a lány itt előttünk...mire az említett lány odafordult és gúnyosan végigmért...néha kicsit halkabban kellene beszélnem, igen.

Nagyon praktikus egyébként otthonra, vagy takarításhoz, esetleg edzésre, de nem az utcára. Egyébként a legcsinosabb lánynak is borzasztó hülyén áll, ha nem takarja el valami tunikával vagy hosszú inggel a fenekét.

A legújabb őrület, hogy széles övvel viselik a leggingst, na ennél gusztustalanabbat elképzelni sem tudok. 

Kínai tömegcipő

Az utálatos cipőkről és a magyar cipőkultúra hiányáról több regényt is tudnék írni, most a jelenleg engem leginkább zavaró tényezőre korlátozom a mondandómat: vannak ezek a mindenféle neveken futó kínai cipőboltok Pesten és vidéken is, például az Astoria és a Ferenciek tere között található legalább kettő. Jellemzőjük, hogy az egész ország területén minden boltban nagyjából ugyanaz a kínálat, bár látszólag egész más cég. Megfigyelhető, hogy az ő cipőikből lehet a legtöbbet látni az utcán, minden szezonban van néhány igen jellegzetes darabjuk, melyek messziről beazonosíthatóak. Egy cipő kb. 3-4-5ezer ft-ba kerül, és úgy hirdetik, hogy bőr. Általában csak a talpbélésük van bőrből, bár szerintem az is simán műbőr. Idei sláger náluk az oxford stílusú félcipő, minden színben és fazonban lehet kapni, szerintem a pesti lányok 90%-ának van minimum egy ilyenje, tehát menőnek számít. Szomorú...

Csizma nyáron

A lyukacsos, bőrből készült nyári csizma szerintem is egy őrült jó dolog, bár nekem sose volt, de most arra gondolok, amikor a bershkás kislányok szeptember elsején felhúzzák a téli csizmát, akkor is, ha még majdnem 40 fok van november végéig. Ez szimplán nevetséges, főleg, hogy a meleg miatt általában pántnélküli topot vesznek hozzá. Erre nem tudok mást mondani, mint hogy ő bajuk, bizonyos körökben biztos halál trendi, én jót röhögök, hogy milyen melegük lehet.

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://greenshoes.blog.hu/api/trackback/id/tr143065688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vedina007 2011.07.22. 00:07:11

A leggings nem nadrág részt mintha csak én írtam volna...

A többivel is egyetértek egyébként, de azzal nagyon.

Szonnnja 2011.07.25. 23:27:00

a "csizma nyáron"t kicsit felül írja a rossz idő. Én ma esőcsizmában bírtam csak kimenni:)
Melegben tényleg gáz csizmát húzni.
süti beállítások módosítása